@zital @txerren @txapisotegi @koldotxu
Gustura aztertuko nuke urtero zenbat Euskal graduatu joaten diren kanpora edo ez diren bueltatzen Erasmus programa ondoren, hemen eskaintzen diren mixeri baldintzak direla eta.
@zital esan egiya, zartai berriya eosi dezu!!!!
mastodon ez altzan publizitate gabeko gunea? 😉😉😉
probatu berko da.
@goiener eredu hau interesgarria izan daiteke.
(r)en bultzada
☀️⚡️ Everyone in Switzerland agrees we need more solar. But often, there's disagreement about where to put the panels without impacting the landscapes too much.
🛤️ Looking back, this one is a no-brainer, why not lay them down between train rails: there's already a strong connection to the grid, and it's infrastructure that's already ‘built’.
🇨🇭 First segment of the tracks got inaugurated today in canton Neuchâtel.
https://www.rts.ch/info/regions/neuchatel/2025/article/la-premiere-centrale-solaire-sur-rails-a-ete-inauguree-dans-le-canton-de-neuchatel-28863275.html
Supplier: https://www.sun-ways.ch
- Jungfrau-ko tontorrerako trena bertan erostea gomendatzen dut. Web orriak ez ditu eskualdeko bonuak kontuan hartzen eta ez da batere azalpen garbia.
- Orohar garraio mota aldaketak oso ongi sinkronizatuak eta garbi azalduak daude.
Suizan tren txartelak erosteko oharrak:
- web orriko prezioak deskontuekin (urteko bonoa, hilabetekoa...) erakusten dizkizu.Erne!
- Egun gutxirako bada, eskualdeko bonuak hobe ateratzen dira, hilabetekoa + txartelak erosita baino. (Aste baterako bazoaz adibidez)
- Txartel arruntak 24 orduko eskubidea ematen du ibilbidea egiteko,ez ordutegi zehatz bateko bidaia.
- Zonalde turistikoan (Interlaken Jungfrau nire esperientzia) pika zorrotza da.
- 3 eguneko bonua, infinitu bidaia eskaintzen ditu.🚂🛥️🚡🚊🚍
(r)en bultzada
@ksarasola amua bota diet eta gustatu zaie,
informazio asko blog batean dute...
@ksarasola kontaktuak martxan 😉
@ksarasola @euwikipedia Nekotxeako lagunak xaxatzen saiatuko naiz. Euskaraz badakite gainera.
@txerren pizten duten bakoitzean "zergaitik ez dugu lehenago egin" pentsatuko dute, 😉
@quetzatl @euklidiadas @OscarMClick_RELOADED
SI por supuesto, barreras fisicas contundentes y a circular, esta inventado. No creo que se proponga hechar asfalto rojo y ya.
Suizan, trenbide asko (trena pasatzen den herri gehienetan) kaleko maila berean daude, eta ez da ezer pasatzen.
Hori bai, autoak/oinezkoak/bizikletak... Seinaleak errespetatzen dituzte trena pasatzen denean.
Gurean, dena lur azpitik egin behar hori, ez dut ulertzen, eta gainera, oso oso oso oso garestia da.
EH Ipar Ekialdean Lanean.
Mugikortasun jasangarria atsegin.
Software librean, sasi letratua, ezagutza baino borondate gehiago.
@AVU_Osoro