Norbegian BTT elektrikoak arautu nahi dituzte, higadura arazoak tarteko.
https://esmtb.com/prohibir-a-las-e-bikes-ir-por-senderos-noruega-abre-la-puerta-a-esa-opcion/
Hauxe Annecyn, nik @LezokoUdala -ri Jaizkibel hiribidean jartzeko eskatuko nioke, ibilgailu motordunei isuna jartzeko, Parisen hasi dira.
Frantziako supermerkatu batean, 8 judu* erosketak egiten ikusi eta barruak mugitu zaizkit. Ez dakit sionistak ziren, palestinaz zer eritzi duten... deus, baina beste edozein pertsona talderekin ez zaizkit barruak horrela mugitzen.
*Buruko kipa, patilletako txirikordak eta beraiek darabilten peto txuria, sokak korapiloekin dauzkana zeramatzaten.
Orain, bi pega nagusi;
1- Haserako prezioa; zoritxarrez askorentzako handiegia.
2- Non gorde/utzi: Kalean motoak ikustera ohituta gaude, bizikleta elektrikoak gutxiago, giltzarrapoan dirua gastatu eta ahal bada beti ez utzi gauez toki berdiñean. Denok ez dugu igogailua edo garajea zoritxarrez.
PD: Dirua muga bazaizu, erabili bizikleta eta sasoian jarriko zara!
PD2; bizikleta arruntaren defendatzaile sutxua naiz🤭
9- Mantenu kostu baxua: segururik ez, konponketak orohar merkeak, bateria kargatzearen gastua soilik.
10- Ez du soinurik ateratzen, denok irabazten dugu.
6- Beti martxan: Bateria amaituta ere, garapen nahiko erosoak dituzte laguntza gabe ere ibiltzeko. Ez zaitu botata utziko.
7- Erliebea ez da aitzakia: Laguntzari esker edozein ibilbide eskura izango duzu. (Erlaitz,Jaixkibel,Pelotegi...)
8- Trenean eraman daiteke (oraingoz)
3- Efizientzia: hiri barruko Busek, batazbesteko abiadura komertziala 10/15 km/h izaten da. Bizikleta elektriko batekin errez lortzem duzu, baita gainditu ere.
4- Plazerra: Bizikletan ibiltzea beti da plazerra.
5- Osasuna: Egunero kirol pixkat egingo duzu, gero eta errazago egingo zaizunez gehiago erabiliko duzu.
Zergaitik iruditzen zaidan Bizikleta elektrikoa, motoa edo patinetea baino erosketa hobea.🧶
1- Unibertsaltasuna: Familiako kide guztiek erabil dezakete (bizikletan ibiltzen badakite noski)
2- Segurtasuna: Jarrera aktiboa exigitzen du, erneago zoaz orohar. Gurpilak handiagoak izan ohi dira, koxketan eragin txikiagoa. 25km/h gehienez erori ezkero ez da abiadura exageratua. (Busa gainetik pasa ezkero berdin du denak)
Mantenu lanak.
Disko galga hidraulikoak badituzu, gurpila kentzean (autoan sartzeko, zulatua konpontzeko...) nire kasuan, busean sartu genuen presaka... EZ SAKATU GALGAK SEKULA.
Diska ez dagoenez pistoiak gehiago irtetzen dira eta ezin izaten da gurpila montatu. Bere unean sasi konpondu nuen, gaur erabat fin utzi dut.
(a! beherakotik rekuperatzen ea orain goraka joateko gai garen😅)
Si os preocupa que la crema solar pueda causaros problemas de salud... bueno, es normal. Leed esto del CSIC que igual os planteáis ir a la playa.
EH Ipar Ekialdean Lanean.
Mugikortasun jasangarria atsegin.
Software librean, sasi letratua, ezagutza baino borondate gehiago.
@AVU_Osoro