Udalaren lana bikaina, Aldundiaren babes gehiago behar da.
Norbegian BTT elektrikoak arautu nahi dituzte, higadura arazoak tarteko.
https://esmtb.com/prohibir-a-las-e-bikes-ir-por-senderos-noruega-abre-la-puerta-a-esa-opcion/
Hauxe Annecyn, nik @LezokoUdala -ri Jaizkibel hiribidean jartzeko eskatuko nioke, ibilgailu motordunei isuna jartzeko, Parisen hasi dira.
Frantziako supermerkatu batean, 8 judu* erosketak egiten ikusi eta barruak mugitu zaizkit. Ez dakit sionistak ziren, palestinaz zer eritzi duten... deus, baina beste edozein pertsona talderekin ez zaizkit barruak horrela mugitzen.
*Buruko kipa, patilletako txirikordak eta beraiek darabilten peto txuria, sokak korapiloekin dauzkana zeramatzaten.
Orain, bi pega nagusi;
1- Haserako prezioa; zoritxarrez askorentzako handiegia.
2- Non gorde/utzi: Kalean motoak ikustera ohituta gaude, bizikleta elektrikoak gutxiago, giltzarrapoan dirua gastatu eta ahal bada beti ez utzi gauez toki berdiñean. Denok ez dugu igogailua edo garajea zoritxarrez.
PD: Dirua muga bazaizu, erabili bizikleta eta sasoian jarriko zara!
PD2; bizikleta arruntaren defendatzaile sutxua naiz🤭
9- Mantenu kostu baxua: segururik ez, konponketak orohar merkeak, bateria kargatzearen gastua soilik.
10- Ez du soinurik ateratzen, denok irabazten dugu.
6- Beti martxan: Bateria amaituta ere, garapen nahiko erosoak dituzte laguntza gabe ere ibiltzeko. Ez zaitu botata utziko.
7- Erliebea ez da aitzakia: Laguntzari esker edozein ibilbide eskura izango duzu. (Erlaitz,Jaixkibel,Pelotegi...)
8- Trenean eraman daiteke (oraingoz)
3- Efizientzia: hiri barruko Busek, batazbesteko abiadura komertziala 10/15 km/h izaten da. Bizikleta elektriko batekin errez lortzem duzu, baita gainditu ere.
4- Plazerra: Bizikletan ibiltzea beti da plazerra.
5- Osasuna: Egunero kirol pixkat egingo duzu, gero eta errazago egingo zaizunez gehiago erabiliko duzu.
Zergaitik iruditzen zaidan Bizikleta elektrikoa, motoa edo patinetea baino erosketa hobea.🧶
1- Unibertsaltasuna: Familiako kide guztiek erabil dezakete (bizikletan ibiltzen badakite noski)
2- Segurtasuna: Jarrera aktiboa exigitzen du, erneago zoaz orohar. Gurpilak handiagoak izan ohi dira, koxketan eragin txikiagoa. 25km/h gehienez erori ezkero ez da abiadura exageratua. (Busa gainetik pasa ezkero berdin du denak)
EH Ipar Ekialdean Lanean.
Mugikortasun jasangarria atsegin.
Software librean, sasi letratua, ezagutza baino borondate gehiago.
@AVU_Osoro