@desertorea @Biozale1 @urtzai @pantailakeuskaraz
Kanpaina oldarkor bat, astebetez euskarazko webgune GUZTIETAN, (@puntueus bidez?): #lehenhitzaeuskaraz eta #cookieakalaordaindu ren arteko gurutzaketa bat.
Nabigatzailea erdaraz badago, pop-up HIPER INTRUSIBO bat. bi aukerarekin:
- euskaratu zure nabigatzailea eta jarraitu normal
- jarraitu erdaraz baina eman eurotxo bat euskararen aldeko gauzatxoak egiteko.
Ez cookierik eta ez ezer, sartzen zaren bakoitzean, berriz: euskaratu ala ordaindu.
Laguntza, gailu elektroniko batean, pilen tokia, zilindrikoa da, hau da pilak "juxtu" eta bertikalki sartzen dira, tapa kendu dut baina pilak ez dira irteteten, litekeena puztuta egotea pilak. WD40 erabiltzea, ideia ona izan daiteke? ez ditut aukeran pilak lehertu nahi. @txo_elurmaluta @galaipa @zital
Mapa eta analisi zalea bazara, web hau interesgarri izan dakizuke.
@erralin @theklan
@Tolosa
@birasuegi
@galaipa
@txikillana https://openrouteservice.org/
Hace unos días me preguntaron cuál es mi política de uso de los LLMs y específica de ChatGPT.
Es exactamente la misma que con la calculadora:
Puedes usarla cuando no la necesites.
¿Cuándo puede un alumno usar la calculadora?
Cuando sepa realizar las operaciones sin necesidad de ella, por una cuestión de comodidad y velocidad.
¿Cuándo puede un alumno usar ChatGPT?
Cuando sepa redactar y articular un discurso alrededor de un concepto, sintetizarlo y escribirlo.
Si no eres capaz de verificar por tu cuenta el resultado de lo que te diga la calculadora, o lo que te escupa el GPT que más te mole, estarás haciendo un muy mal uso de la herramienta.
EH Ipar Ekialdean Lanean.
Mugikortasun jasangarria atsegin.
Software librean, sasi letratua, ezagutza baino borondate gehiago.
@AVU_Osoro