RT @mirizarintxaus@twitter.com
Ez dauka eskubiderik, soldata edo ordutegia hautatzekorik ez daukan bezala. Beste kontu bat da ea enpresak hori argi esan dion (hizkuntzarena, noski, besteak seguru baietz) https://twitter.com/agara/status/1303812236784304128
🐦🔗: https://twitter.com/mirizarintxaus/status/1303936180807970817
Badakit nik jarritako adibidea kaltzadorearekin sartuta dagoela eta ia zentzurik ez duela baina ez da zure adibideen zentzugabetasuna baina handiagoa.
Bestetik, enpresak zerbitzu hizkuntza politika bat duela eta politika horretan gazteleraz egin beharra dagoela ulertarazten duzu.
Badakizu zehazki horrela den edo suposatu besterik ez duzu egiten? Nik ez dakit baina dudatan jartzen dut, Kutxabankeko bulegoetan bezeroaren hizkuntza erabiltzeko saiakera egiten ikusi bait dut askotan, bai euskaraz, bai frantsesez eta bai ingelesez.