Gero eta gehixago interesatzen jataz frankismo bete-betian "posiblearen artean" jardun zeben euskaltzaliak. Argazkixan Antonio Valverde "Ayalde" (Antton Valverderen aitta), Antonio Arrue abokatu/gastronomoa eta Fernando Artola "Bordari" (Txomin Artolaren aitta), 1962 ko bertsolari txapelketa batean epaille. In: ARRUE ZARAUZ, Antonio, 1979. Jan-edanak. Gipuzkoako Aurrezki Kutxa Probintziala, Donostia.
@zital @aizkora@mastodon.eus Hori hori! Hura jarraitzeko edo!
@zital @PorrurenGrabatokia Euskaldunak! Atomizaziñuan ea spin-off mugimenduen kanpeoiak. 😂
@PorrurenGrabatokia Jajaja, nahixago dot ez esatia. Azal oso meheko mutilla da, eta lagun komun asko dakaguz... 🙃
@Jngorria Por ejemplo: si tras la caída del muro de Berlín, en Eslovaquia se hubiera hecho borrón y cuenta nueva, dejando campar a sus anchas a los anticomunistas, se hubieran cargado uno de los lugares más bonitos que he conocido nunca, el "Slavin" de Bratislava. Pero ahí sigue. https://www.viajeroerrante.com/slavin-cementerio-sovietico-bratislava/
@Jngorria Hombre, pues si dices que "el añejo pasado no tiene cabida en ninguna de sus formas", que quieres "no quedarte con vestigios del pasado" y abogas por que "Esa cruz se vuele y punto", no me parece mucho invento pensar que quieres destruir el pasado (el que no te gusta, claro; el otro supongo que te parece muy bien que se conserve; y precisamente ahí está el problema de los aficionados a hacer borrón y cuenta nueva).
@Jngorria Jode, tienes unos principios inamovibles!! 😜 (yo soy un poco más marxista, del sector Groucho quiero decir). En fin! Supongo que los que destruyeron la biblioteca de Alejandría, el yacimiento de Palmira, etc, tenían similares intenciones: destruir el pasado, forjar el nuevo hombre...
@Jngorria Para mi una cosa son los elementos movibles (crucifijos, cuadros, placas con la "araña" en portales...) y otra los elementos constructivos, inmuebles, que en ocasiones pueden ser considerados patrimonio histórico. Tema largamente debatido en foros por la memoria (p. ej. https://frentesdeeuzkadi.forosactivos.net/t535-basauri-retirara-simbolos ) y por lo que cambié mi forma de pensar.
@Jngorria Jajaja, pues no se que razonamiento esgrime el izquierdoso ese, pero ha llegado a mi misma conclusion (antes pensaba como tu). La costumbre del regimen de turno de arrasar con los simbolos de regimenes anteriores tiene mas inconvenientes que ventajas. En principio destruir no, reciclar si. Aunque hay que ver caso por caso.
@okerreko @gontxatorre @aldatsa @izaro Jassssausmariatajose, zelako tikismikisak. Konponduta! 😀 https://eibar.org/blogak/zapiain/piszina-eta-menturaz
"Piszina" eta "igerileku" sinonimuak ez diraz, eta "menturaz" berbian etimologixia. https://eibar.org/blogak/zapiain/piszina-eta-menturaz
@okerreko @PorrurenGrabatokia Barrera maskarak (kirurgika/fashion/galtzontziloarekin eginak) zentzua dauke, baldin eta ondo erabiltzen badira, eta jente GUZTIAK badarabiz. Baiña "virus is in the air" egoeran (positibo baten onduan, esate baterako), ez dabe egokiro babesten. Izan be, babes neurrixak arrazionalki erabilli beharko litzakez, ingurumenan eta egoera epidemiologikuan arabera moldatuz. Baiña Espainiako osasun agintarixen arauak ez dabiz hori kontuan hartzen...
@dabidnet Esango nuke adorea beharko duela Etxeberriak: batetik, estatuaren immobilismoarekin aurkituko da ("alda itzazu gauzak, baina ez gehiegi2) eta bestetik jendeak kontuak eskatuko dizkio... hostiak alde bietatik hartzeko txartel guztiak ditu. Baina nire ustez ondo ari da.
@PorrurenGrabatokia Arriskuana ez diñot maskarilliangaittik e? (bere albo-kalte intrintsekoak hutsaren hurrengoak baitiraz) Ez bada eze, babestuta zagozelakuan, arrisku haundiko egoeretan sartu zeinke babesak desegokiro erabiltzera ohittuta...
@PorrurenGrabatokia Gaitzerdi. Dena den, Hegoaldean dugun arau orokorrak ez du zentzurik, maskarak beharrezkoa ez denean ere erabili behar hau absurdoa eta arriskutsua baita ("Pedro y el lobo" ipuina legez).
Oier Gorosabel Larrañagaren B kontua. Normalian hamen idatzikot: https://mastodon.eus/@txikillana