@porru Padroikuenak eta pipar orlegi guztienak! 😀
@joxean Interesgarry, I didn't errepair on it till now. It surely has to do with the self-perception of power (an indartsu guy doesn't need to show publicly his power) and some kinda strategy: a crypto is in more advantageous position to hit, bere posiziñua publikoki erakusten daben morroi baten aldian. "Mejor vivir de pie que morir de rodillas..." nik beti zalantzan jarri doten esaldixa; efektibuagua da belauniko bizitzia, labaiña kolpia behetik gora jo ahal izateko.
Arabako elizatxo ezezagunak ezagutzeko aukera ona. @luistxo ere inpresionatu duten bisitak, eta asko esatea da hori! 😜 https://sustatu.eus/luistxo/1626766587
Zubiburuko kueban, #speleo saguzar artian. Barruan bizi dirazen familiak ondo ( Rhinolophus hipposideros eta Rhinolophus ferrumequinum) eta kanpuan, basuan, beste batzuk dabiz (Myotis emarginatus edo Miniopterus schreibersii, ez nago seguro).
@jogerka Bai ezta! Zelako deskantsua, paso zebran atropellaua izatia, hiltzia eta arrazoia izatia! Nun emon biok izena?? 😂
Guraso batek umiari emondako azalpen pedagogiko aboziñaua, nere belarrixekin ointxe entzunda: "Bidea zebra bidetik pasatu behar da. Hemendik pasatuz gero, auto batek harrapatzen bazaitu, ezin duzu protestatu. Baina zebra bidean harrapatzen bazaitu, arrazoia zurea da". 😂 Ez dot umian arpegixa ikusi, baiña EDERRA ARRAZONAMENTUA!!
@mikelgs Baina benetakoak ala asmatuak? 😂 Euskaraz etimologia-fikzio zale asko daude eta...
Badakizue nundik datorren "mendebal" berbia? 😉 Gaskoia da: vent d'aval. Aval = errekan behera. Amont = errekan gora. Gaskuñako kostan (Lapurdi barne) aval = oeste. Beraz, oesteko haizia errekan behetik gora datorrena da: vent d'aval. Eta esteko haizia, mendittik itsasoradatorrena: vent d'amont. Bizkaixan eta Gipuzkoan errekak ez dake norabide hori, baiña itsasgizonen eragiñez, terminua (mendebala) bardin erabiltzen da. Baitta Espainian be.
@darkanael A mi me ha llegado a aburrir. 😀 Y es que las posibilidades son las que son, y tienen un limite, a partir del cual ya tienes que retorcerte mucho (e incluso eso, tambien tiene su limite 😁). Al fin, mas que lo que haces, vale con quien lo haces.
EAEko lehendakarixak Espainiakuari maskarillak uneoro erabiltzeko eskarixa egin detsan honetan, gai horri buruzko gauzatxo bat freskatzia komeni da. http://abante.eus/kostako-bidetik/ Onezkero jakin bihar genduan, baiña…! Pedagogia gehixago erabilli, eta porra gitxiago.
@abodi Gauza batek ez du bestea kentzen: ez dakit herri palestinarraren edo kurduaren kontserbadoretasun mailara ailegatuko den, baina gure herri maite, goxo eta puta hau ere kontserbadore xamarra da ezta? Eta hor zabiltza zu, jo eta sua bere alde. 😉
@bertol Merezi du bai. 😀 Arrazoi handia du. Orain, askotan, naufragio baten ostean itsasertzean agertzen diren hondakinen artean ibiltzen ari naizela iruditzen zait. Asko hondoratu dira, beste batzuk flotean dabiltz... https://eu.wikipedia.org/wiki/Nabigazio_hondakin
Minaren aurrean jarrera nola moldatu dezakegun adibide ona da te katilu beroarena. #fisioterapia #zientzia Katilu normal bat agian bat-batean askatu eta erortzen utziko dugu; baina katilu garestiarekin, erantzuna desberdina izaten da: seguraski mahai gainean utziko dugu, gero eskuak astinduz eta hatzamarrei putz eginez. In: GIFFORD, Louis (editorea). 1998. Topical issues in pain 1. Whiplash: science and management. Fear-avoidance beliefs and behaviour. Physiotherapy Pain Association.
@aldatsa Horrelakoak ikusita, horrelako lekuan, buruak erraz egiten du 5000 urte atzera hegan. Baietz? 😀
Problemón. Nork egingo du atzera "langileriaren konkista" horretan, batzuen protesten eta besteen aprobetxatzeko gogoaren "su-gurutzatuan" sartuta??? #fisioterapia In: GIFFORD, Louis (editorea). 1998. Topical issues in pain 1. Whiplash: science and management. Fear-avoidance beliefs and behaviour. Physiotherapy Pain Association.
@abodi Bueno, nahiago horiek, "euskaldunon kausarekiko" jarrera beretsua izanik, apatia sozialean eta kontserbadurismo beldurtian mantentzen direnak baino.
Guateke xelebria: Vangelis tekladuetan, Demis Roussos mikro/baxuan, Lukas Sideras perkusiñuan (Aphrodite's Child, Lille 1968) https://youtu.be/w0w6Cpmvf7U?t=1566
Oier Gorosabel Larrañagaren B kontua. Normalian hamen idatzikot: https://mastodon.eus/@txikillana